Понедельник, 29.04.2024, 15:26
Приветствую Вас Гость | RSS

План-конспекты уроков для студентов и учителе.

Реклама
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 1105

Каталог статей

Главная » Статьи » Трудовое обучения

Тема: Види і призначення дроту.
Клас: 5
Тема: Види і призначення дроту.
Мета:
Навчальна: дати поняття про процес виготовлення, його різновиди та застосування, продовжити формувати уміння з ручної обробки металу.
Виховна: виховувати відповідальне та бережливе ставлення до техніки, культуру праці.
Розвиваюча: розвивати просторове, технічне та економічне мислення, пізнавальний інтерес.
Дидактичні засоби: зразки різних видів дроту.
Інструменти та матеріали: лінійка, олівець, слюсарний молоток, плоскогубці.
Обладнання: верстак, лещата.
Трудові дії, прийоми  та операції: вимірювання, гнуття.
Тип уроку: комбінований.
План.
1.     Організаційна частина;                                                                                4 хв.
2.     Актуалізація знань учнів;                                                                                5 хв.
3.     Повідомлення теми, мети, завдань уроку, мотивація навчальної
діяльності учнів;                                                                                               3 хв.
4.     Викладення нового матеріалу;                                                                     20 хв.
5.     Закріплення нового матеріалу;                                                                    3 хв.
6.     Вступний інструктаж;                                                                                  10 хв.
7.     Самостійна практична діяльність учнів та поточний інструктаж;              30 хв.
8.      Заключний інструктаж;                                                                               5 хв.
9.     Підведення підсумків уроку;                                                                        3 хв.
10. Завдання для виконання вдома;                                                                  3 хв.
11. Прибирання робочих місць.                                                                        5 хв.
 
1.     Організаційна частина.
Привітання з класом. Концентрація уваги учнів та перевірка їх наявності. Організація та перевірка готовності учнів до роботи, наявності спецодягу, створення позитивної емоційної атмосфери, визначення чергових, перевірка присутності учнів.
 
2.     Перевірка домашнього завдання.
Методи: фронтальна бесіда.
На попередньому уроці ми виготовляли металевий коробочок і тонкого листового металу і додому вам було вивчити §28 і §27 повторити. Тож зараз перевіримо як ви виконали домашнє завдання.
Перелік питань:
1.     Які операції застосовують з тонким листовим металом для надання їм різної форми.
2.     Що таке гнуття.
3.     Від чого залежить послідовність гнуття.
4.     Який інструмент застосовують для гнуття.
5.     Що таке штампування.
6.     Види штампування.
7.     Для чого нагрівають заготовку при штампуванні.
Отже ми перевірили домашнє завдання, а тепер перейдемо до вивчення нової теми. Відкриваємо свої робочі зошити, записуємо число, місяць, класна робота і тему уроку.
 
3.     Актуалізація знань учнів.
Методи: фронтальна бесіда, прийоми демонстрації.
Форми організації навчальної діяльності: фронтальна, індивідуальна.
Як бачите, нашим основним питанням сьогодні буде обговорення видів дроту, його властивостей, та в залежності від цього і застосування різних видів дроту в побуті і техніці.
 Аналіз, коригування, узагальнення  та оцінювання знань і умінь учнів.
4.     Повідомлення теми, мети, завдань уроку, мотивація навчальної діяльності учнів.
Тема уроку: (записується на дошці). Види і призначення дроту.
Мета: сьогодні на уроці ми вивчимо види, отримання, властивості та призначення дроту. На другому занятті ми будемо виготовляти рисувалку. Зараз я буду вам розповідати необхідний матеріал, що необхідно ми запишемо до своїх зошитів. Уважно слідкуйте за матеріалом, бо в кінці першого уроку я вам буду задавати питання стосовно цієї теми.
5.     Викладення нового матеріалу.
Методи: пояснення з елементами бесіди, спостереження.
Основні поняття: .
План.
Дріт отримують волочінням матеріалу. Волочіння – процес обробки металу тиском, при якому матеріал протягується через отвір інструмента – волоку, площа вихідного перерізу якого менше площі перерізу заготовки. В результаті поперечні розміри виробів зменшуються, а довжина збільшується.
Все це робиться на волочильних верстатах, які складаються з волоки та тягнучих пристроїв, які можуть мати прямолінійний або круговий рух. На верстатах з прямолінійним рухом тягнучих пристроїв виготовляють прутки, профілі, труби; на барабанних верстатах – проволоку і труби малого діаметру.
Волочіння здійснюється в холодному і гарячому станах із застосуванням змащування. Вироби з алюмінію, міді, нікелю і їх сплавів, сталі волочать при кімнатній температурі. Крихкі метали (молібден. вольфрам та ін.) оброблюють в гарячому стані в захищеній атмосфері або вакуумі. Використовується також волочіння за допомогою ультразвуку.
 5.  Закріплення нового матеріалу.
Ви прослухали нову тему, де ви дізналися про виготовлення дроту, яки види дроту існують і де дріт використовується на практиці.
Питання до учнів:
1.     Що таке дріт.
2.     Для чого потрібен дріт.
3.     на яких верстатах отримують дріт.
4.     Які вироби та матеріали виготовляють з дроту (наголосити на різних галузях застосування).
 6.  Вступний інструктаж.
Тема нашого практичного заняття „Дослідження властивостей дроту”. Мета нашої роботи – визначити властивості різних видів дроту, порівняти їх і зробити висновки, щодо застосування такого дроту на практиці.
Примітка: перед учнями демонструються властивості дроту на фізичні властивості: колір, блиск, вагу, та механічні властивості: твердість, гнучкість, ковкість. Для прикладу беруться зразки сталевого, мідного та алюмінієвого дротів.
 7.  Самостійна практична робота учнів та поточний інструктаж.
Форма роботи: індивідуальна.
В процесі роботи учнів у деяких виникають питання інструктаж проводиться в залежності від ситуації та роду запитань.
 8.  Заключний інструктаж.
1.     Підведення підсумків лабораторно-практичної роботи;
2.     Повідомлення за якість роботи кожного учні (за вимогами, які поставлені у вступному інструктажі);
3.     Визначити кращу роботу;
4.     Аналіз найхарактерніших помилок і недоліків в роботі учнів.
 9.  Підведення підсумків уроку.
Таким чином сьогодні на уроці ми ознайомились з процесом точіння деталей великого діаметру, обладнання та різці, які використовують при точінні таких виробів. Вивчили документацію до нашого майбутнього виробу та почали виготовляти його. На наступному уроці ми продовжимо виготовляти виріб, а саме приступимо до точіння нашої заготовки.
 10.  Завдання для виконання вдома.
Вдома ви ще раз переглянете конспект, який ми написали, накреслите креслення тарілки за складеним вами ескізом, (зовнішній вигляд тарілки можна змінити, але не змінювати зовнішнього діаметру) а також прочитаєте цю тему в підручниках §§ сторінка. На наступний урок обов’язково мати спец одяг та креслярські інструменти. 
 11.  Прибирання робочих місць і приміщення майстерні; закінчення уроку.
 
 
Категория: Трудовое обучения | Добавил: kipa (10.04.2009)
Просмотров: 4392 | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0

Copyright MyCorp © 2024
Хостинг от uCoz