Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0
|
Каталог статей
В категории материалов: 49 Показано материалов: 1-10 |
Страницы: 1 2 3 4 5 » |
Сортировать по:
Дате ·
Названию ·
Рейтингу ·
Комментариям ·
Просмотрам
Тема: Робота з таблицями у середовищі текстового редактора Мета:
1. навчальна: – навчити простим прийомам роботи по створенню таблиць при роботі з текстовим редактором Word;
2. виховна: – виховувати працелюбність, бережливість до шкільного обладнання, раціонально використовувати сили і час;
3. розвиваюча: – розвивати навички, уміння при роботі з текстовим редактором Word, технічне мислення і здібності учнів Об’єкт праці: практична робота по створенню таблиць у текстовому редакторі Word.
|
Тема: Стругання деревини.
Мета:1) ознайомити учнів з інструментами,
призначеними для стругання деревини. Навчити їх безпечним прийомам роботи цими
інструментами;
2) виховувати інтерес до столярного
діла, бережливе відношення до інструментів та матеріалів;
3) розвивати навички роботи
цими інструментами.
Дидактичні
матеріали: плакат “Стругання деревини”, ескіз тремпелю на дошці, підручник з
трудового навчання 8 клас.
Матеріально-технічне
забезпечення: Олівець, лінійка,
креслярський набір
Об’єкт навчальної чи
продуктивної праці: Розмічена заготовка для
виготовлення тремпелю.
Тип заняття: комбіноване
|
План конспект.
Тема: Розмічання деревини
Мета: 1) вдосконалювати в учнів знання про
процес розмічання, дати основні поняття
про розмічальний інструмент, навчити правильно використовувати цей інструмент;
2)
виховувати естетичний смак, культуру праці;
3) розвивати творчу пізнавальну активність.
Дидактичні матеріали: Зразок технологічної карти,
підручник з трудового навчання 8 клас
Матеріально-технічне
забезпечення: лінійка, олівець, креслярський набір
Об’єкт навчальної чи продуктивної праці: технологічна карта, ескіз,
розмічена заготовка
Тип заняття: комбіноване |
План-конспект
уроку з трудового навчання.
Клас 8
Дата 29.01.07
ТЕМА: Процес довбання деревини. Долота і стамески.
МЕТА:
Навчальна: Сформувати знання про процес довбання деревини, про
будову інструментів і пристроїв, необхідних для виконання даної операції.
Продовжити формувати умінь розмічати і різати ножівкою.
Виховна: Виховувати культуру праці, відповідальне та бережливе
ставлення до інструменту та обладнання.
Розвиваюча: Розвивати здатність до узагальнення та
порівняння. Сприяти розвитку точності та координації рухів.
ОБ’ЄКТ ПРАЦІ: Стенд
ДИДАКТИЧНІ ЗАСОБИ: Плакати
(«.Шипові з’єднання» «Ручний довбальний інструмент»), технологічна карта,
роздатковий матеріал.
ОБЛАДНАННЯ, ІНСТРУМЕНТИ
ТА МАТЕРІАЛИ: Розмічальний інструмент, заготовки.
ТРУДОВІ ДІЇ, ПРИЙОМИ ТА
ОПЕРАЦІЇ: розмічання.
ТИП УРОКУ: комбінований. |
План-конспект уроку з трудового навчання.
Клас 8
Дата 5.02.07
ТЕМА: Прийоми роботи столярним
інструментом під час виготовлення шипових з’єднань.
МЕТА:
Навчальна: Узагальнити та систематизувати знання учнів про
технологію виготовлення шипового з’єднання. Продовжити формування вмінь
необхідних для виконання шипових з’єднань.
Виховна: Виховувати культуру праці, зацікавленість учнів даним
видом роботи.
Розвиваюча: Розвивати пам’ять, увагу. Сприяти розвитку
точності та координації рухів.
ОБ’ЄКТ ПРАЦІ: Стенд
ДИДАКТИЧНІ ЗАСОБИ: Плакати
(«Виготовлення шипових з’єднань» «Прийоми роботи ручним довбальним інструментом»),
технологічна карта, роздатковий матеріал.
ОБЛАДНАННЯ, ІНСТРУМЕНТИ
ТА МАТЕРІАЛИ: Розмічальний інструмент, заготовки, ножівки, долота, стамески,
киянки.
ТРУДОВІ ДІЇ, ПРИЙОМИ ТА
ОПЕРАЦІЇ: розмічання.
ТИП УРОКУ: комбінований. |
План-конспект уроку з трудового навчання
Клас: 8 клас
Тема: Поняття про електромагніт. Вивчення будови електромагніту.
Мета:
Навчальна: систематизувати знання про
призначення та особливості використання електромагніту , ознайомити з
роботою електромагніту; сформувати вміння
складати електромагніт з деталей “Електроконструктора”;
Виховна: виховувати творче ставлення до
праці, охайність, вимогливість до себе;
Розвиваюча: розвивати координацію рухів рук,
окомір.
Тип уроку: комбінований.
Час: 90 хвилин.
Дата проведення: 6.10.05 |
Тема: Пиляння деревини
Мета:1) ознайомити учнів з прийомами пиляння деревини, ознайомити з елементами і
формами зубів пилок. Формувати в них вміння виконувати операції пиляння.
2) виховувати організованість, культуру праці, увагу, охайність,
бережливе відношення до інструментів та матеріалів.
3) розвивати такі якості як координацію, точність руху рук, окомір.
Дидактичні
матеріали: Підручник з трудового навчання 8 клас, плакат “Пиляння деревини”.
Матеріально-технічне
забезпечення: Набір різців для різання деревини
Об’єкт навчальної чи продуктивної
праці: Виточена ручка для стамески
Тип заняття: комбіноване
|
Тема: Основи різання деревини.
Мета: 1) ознайомити учнів з основними способами різання деревини, елементами і
кутами різця. Забезпечити засвоєння правил ТБ;
2)
виховувати в учнів уважність, відповідальне ставлення до обладнання майстерні,
бережливість. Формувати навички користування різцями.
3) удосконалювати у школярів вміння
користуватися різцями для обробки деревини.
Дидактичні
матеріали: підручник з трудового навчання 8-й клас
Матеріально-технічне
забезпечення: рубанок, пилка
Об’єкт навчальної чи продуктивної праці: Підготовлена заготовка для
виготовлення ручок для стамесок.
Тип заняття: комбіноване |
Тема: Оздоблення виробів з металу.
Мета: 1) Навчальна:
ознайомити учнів з нікелюванням, цинкуванням, ґрунтовкою, шпаклівкою і
фарбуванням виробів з металу. Ознайомлення з притиранням, пастами притирання, а
так само з наждаковим папером.
2) Розвиваюча: розвивати в дітей поняття
про захист металу від корозії
3) Виховна:
виховувати любов до праці і дбайливе відношення до шкільного майна.
Устаткування: набір хромованих, нікельованих, цинкованих і
пофарбованих виробів. Набір наждакового папера і шліфувальних паст.
Тип уроку: комбінований.
Література:
1. Тхоржевський Д.О. “Методика трудового і
професійного навчання та викладання загально технічних дисциплін” К.: Вища шк.,
1992.-334 с.
2. Бешенков А.К. “Трудове навчання – 8 клас” М.:
Просвещение, 1989.
3. Скакун В.А. “Посібник з навчання слюсарній
справі” М.:Вища школа, 1997.
4. Макиенко Н.И. “Практичні роботи зі слюсарної
справи” М.: Вища школа, 1982. |
Тема: нарізання зовнішньої і внутрішньої різьби.
Мета: 1) Навчальна: познайомити учнів
зі способами нарізання внутрішньї і зовнішньої різьби. Навчити правильно
підбирати заготовки і використовувати інструмент.
2) Виховна: виховувати любов до
предмета, дбайливе відношення до шкільного майна, почуття відповідальності.
3) Розвиваюча:
розвивати інтерес до обробки металу.
Устаткування: столярний верстат із закріпленими лещатами, заготовки, кутник, напилок,
плашкотримач із плашками, мітчики, вороток, машинне масло, плакати.
Тип уроку: комбінований.
Література:
1. Тхоржевський Д.О. “Методика трудового і професійного навчання та викладання
загально технічних дисциплін” К.: Вища шк., 1992.-334 с.
2. Бешенков А.К. “Трудове навчання – 8 клас” М.: Просвещение, 1989. |
|
|