Среда, 01.05.2024, 08:51
Приветствую Вас Гость | RSS

План-конспекты уроков для студентов и учителе.

Реклама
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 1105

Каталог статей

Главная » Статьи » Трудовое обучения

В категории материалов: 49
Показано материалов: 41-49
Страницы: « 1 2 3 4 5

Сортировать по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам
Клас: 5
Тема: Деревина та матеріали з неї.
Мета:
Навчальна: сформувати знання про значення деревини для природного господарства, будову дерева і деревини, текстуру деревини, шпону, фанери, деревоволокнистих, деревостружкових плит, їх призначення і використання.
Виховна: охайність, культуру праці, любов до знань.
Розвиваюча: розвивати пізнавальний інтерес, просторове, технічне та економічне мислення.
Дидактичні засоби: плакати, стенди, зразки порід деревини, зразки шпону, фанери, деревоволокнистих, деревостружкових плит.
Обладнання: верстак, лещата.
Трудові дії, прийоми  та операції:
Тип уроку: засіоєння нових знань.
Трудовое обучения | Просмотров: 2915 | Добавил: kipa | Дата: 10.04.2009

Клас: 5
 
Тема: вимірювальні та креслярські інструменти
 
Мета: навчальна: сформувати уявлення про призначення та будову  вимірювальних інструментів. Прийоми, розмічання за шаблоном. Відомості про припуски на обробку.
Виховна: виховувати старанність і культуру праці учнів.
Розвиваюча: пізнавальний інтерес та логічне мислення.
 
Об’єкт праці: вимірювальні та креслярські інструменти.
 
Дидактичні засоби: плакати та креслярські інструменти.
 
Інструменти та матеріали: олівець, метр, кутник, рейсмус, малка, єрунок і рулетка.
 
 
Тип уроку: комбінований з елементами бесіди.
 
Трудовое обучения | Просмотров: 6203 | Добавил: kipa | Дата: 10.04.2009

Клас: 5
Тема: Види і призначення дроту.
Мета:
Навчальна: дати поняття про процес виготовлення, його різновиди та застосування, продовжити формувати уміння з ручної обробки металу.
Виховна: виховувати відповідальне та бережливе ставлення до техніки, культуру праці.
Розвиваюча: розвивати просторове, технічне та економічне мислення, пізнавальний інтерес.
Дидактичні засоби: зразки різних видів дроту.
Інструменти та матеріали: лінійка, олівець, слюсарний молоток, плоскогубці.
Обладнання: верстак, лещата.
Трудові дії, прийоми  та операції: вимірювання, гнуття.
Тип уроку: комбінований.

                    
Трудовое обучения | Просмотров: 4392 | Добавил: kipa | Дата: 10.04.2009

План конспект уроку.

Тема: Зєднання деталей обємною форми склеюванням.

Мета: 1) навчальна: навчати учнів складати шипові з’єднання використовуючи клей, познайомити з видами клеїв та прийомом склеювання.

2) виховна: виховувати повагу до праці, охайність.

3) розвиваюча: розвивати уважність, точність.

Методичне забезпечення: моделі різних виробів, техкарта та креслення рамки, рамка.

Тип заняття: комбінований урок.

 

План:

1.     Організаційна частина .............................................. 2 – 3 хв.

2.     Повідомлення теми, мети, завдань ................................ 3 хв.

3.     Перевірка раніше вивченого матеріалу....................5 – 8 хв.

4.     Викладення нового матеріалу ...............................12 – 15 хв.

5.     Закріплення нового матеріалу ...................................... 5  хв.

6.     Практична робота............................................................50 хв.

7.     Підведення підсумків ......................................................4 хв.

8.     Домашнє завдання..................................................... 2 – 3 хв.

Трудовое обучения | Просмотров: 7081 | Добавил: kipa | Дата: 10.04.2009

План конспект уроку.

Тема: Конструювання виробів з кількох деталей об’ємної форми.

 

Мета: Навчальна:  Ознайомити учнів з основними відомостями про конструювання та виробами, що складаються з кількох деталей об’ємної форми.

  Виховна: Виховувати працелюбність, культуру праці

Розвиваюча: Розвивати просторове мислення і уяву.

 

Об’єкт праці: рамка

 

Дидактичні засоби: моделі різних виробів, техкарта та креслення рамки, рамка.

 

Інструменти та матеріали: верстак, креслярські інструменти.

 

Тип уроку: комбінований з елементами бесіди.

 

 

План:

1.     Організаційна частина .............................................. 2 – 3 хв.

2.     Повідомлення теми, мети, завдань ................................ 3 хв.

3.     Перевірка раніше вивченого матеріалу....................5 – 8 хв.

4.     Викладення нового матеріалу ...............................12 – 15 хв.

5.     Закріплення нового матеріалу ...................................... 5  хв.

6.     Практична робота............................................................50 хв.

7.     Підведення підсумків ......................................................4 хв.

8.     Домашнє завдання..................................................... 2 – 3 хв.

Трудовое обучения | Просмотров: 3779 | Добавил: kipa | Дата: 10.04.2009

План конспект уроку.

Тема:Елементи автоматики ”.

Мета: Навчальна: Ознайомити учнів з видами автоматичних систем, надати загальні відомості про їх практичне застосування.

         Виховна: Виховувати в учнів бережливе ставлення до побутових пристроїв та звичку завжди дотримуватися правил ТБ.

         Розвиваюча: Розвивати спостережливість, здібності до аналізу фактів навколишньої дійсності, допитливість, вміння самостійно здобувати знання.

Дидактичні матеріали: Підручник з «Основ техніки» за ред. Гушулей Й.М.,.

Об’єкт навчальної чи продуктивної праці: автоматичний вентилятор, різні види датчиків (переміщень, температури).

Тип заняття: комбінований.

.

 

План:

1.     Організаційна частина .............................................. 2 – 3 хв.

2.     Повідомлення теми, мети, завдань ................................ 3 хв.

3.     Перевірка раніше вивченого матеріалу....................5 – 8 хв.

4.     Викладення нового матеріалу ...............................12 – 15 хв.

5.     Закріплення нового матеріалу ...................................... 5  хв.

6.     Практична робота............................................................50 хв.

7.     Підведення підсумків ......................................................4 хв.

8.     Домашнє завдання..................................................... 2 – 3 хв.

Трудовое обучения | Просмотров: 6395 | Добавил: kipa | Дата: 10.04.2009

План конспект уроку.

Тема: Креслення. З’єднання деталей. Складальне креслення.

 

Мета: 1)ознайомлення учнів з кресленням з’єднаних деталей, розглянути різьбові з`єднання, види з`єднань;

2) виховувати працелюбність, культуру праці, бережливе ставлення до інструменту .

3)розвивати пам’ять, увагу, окомір.

Методичне забезпечення: картки – завдання для перевірки раніше вивченого матеріалу,

Тип заняття: комбінований урок.

 

План:

1.     Організаційна частина .............................................. 2 – 3 хв.

2.     Повідомлення теми, мети, завдань ................................ 3 хв.

3.     Перевірка раніше вивченого матеріалу....................5 – 8 хв.

4.     Викладення нового матеріалу ...............................12 – 15 хв.

5.     Закріплення нового матеріалу ...................................... 5  хв.

6.     Практична робота............................................................50 хв.

7.     Підведення підсумків ......................................................4 хв.

8.     Домашнє завдання..................................................... 2 – 3 хв.

Трудовое обучения | Просмотров: 13353 | Добавил: kipa | Дата: 10.04.2009

План конспект уроку.

Тема: Креслення. З’єднання деталей. Складальне креслення.

 

Мета: 1)ознайомлення учнів з кресленням з’єднаних деталей, розглянути різьбові з`єднання, види з`єднань;

2) виховувати працелюбність, культуру праці, бережливе ставлення до інструменту .

3)розвивати пам’ять, увагу, окомір.

Методичне забезпечення: картки – завдання для перевірки раніше вивченого матеріалу,

Тип заняття: комбінований урок.

 

План:

1.     Організаційна частина .............................................. 2 – 3 хв.

2.     Повідомлення теми, мети, завдань ................................ 3 хв.

3.     Перевірка раніше вивченого матеріалу....................5 – 8 хв.

4.     Викладення нового матеріалу ...............................12 – 15 хв.

5.     Закріплення нового матеріалу ...................................... 5  хв.

6.     Практична робота............................................................50 хв.

7.     Підведення підсумків ......................................................4 хв.

8.     Домашнє завдання..................................................... 2 – 3 хв.

Хід уроку:

Трудовое обучения | Просмотров: 14420 | Добавил: kipa | Дата: 10.04.2009

Тема: ромітка тонкого листового металу.

Мета:
Дидактична: дати основні поняття про розмітку та види інструментів для
розмітки.
Виховна: виховати у дітей працелюбність та уважність.
Розвиваюча: розвинути у дітей просторове уявлення.

Міжпредметні зв’зки: з геометрією, кресленням, малюванням, фізикою.

Наочність: плакати.

Об’кт праці: розгортка коробки.

Тип уроку: комбінований

Хід уроку:
Трудовое обучения | Просмотров: 1540 | Добавил: kipa | Дата: 09.04.2009 | Комментарии (0)


Copyright MyCorp © 2024
Хостинг от uCoz