Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0
|
Каталог статей
В категории материалов: 49 Показано материалов: 41-49 |
Страницы: « 1 2 3 4 5 |
Сортировать по:
Дате ·
Названию ·
Рейтингу ·
Комментариям ·
Просмотрам
Клас: 5
Тема: Деревина та
матеріали з неї.
Мета:
Навчальна: сформувати знання про значення деревини для природного господарства,
будову дерева і деревини, текстуру деревини, шпону, фанери, деревоволокнистих,
деревостружкових плит, їх призначення і використання.
Виховна: охайність, культуру праці, любов до знань.
Розвиваюча: розвивати пізнавальний інтерес, просторове, технічне та економічне
мислення.
Дидактичні засоби: плакати, стенди, зразки порід деревини, зразки шпону, фанери,
деревоволокнистих, деревостружкових плит.
Обладнання: верстак, лещата.
Трудові дії,
прийоми та операції:
Тип уроку: засіоєння нових знань. |
Клас: 5
Тема: вимірювальні та креслярські інструменти
Мета: навчальна:
сформувати уявлення про призначення та будову
вимірювальних інструментів. Прийоми, розмічання за шаблоном. Відомості
про припуски на обробку.
Виховна: виховувати старанність і культуру праці
учнів.
Розвиваюча: пізнавальний інтерес та логічне
мислення.
Об’єкт праці: вимірювальні та креслярські інструменти.
Дидактичні засоби: плакати та креслярські інструменти.
Інструменти та матеріали: олівець, метр, кутник, рейсмус, малка, єрунок і
рулетка.
Тип уроку: комбінований з елементами бесіди.
|
Клас: 5
Тема: Види і призначення дроту.
Мета:
Навчальна:
дати поняття про процес виготовлення, його різновиди та
застосування, продовжити формувати уміння з ручної обробки металу.
Виховна: виховувати відповідальне та бережливе ставлення до техніки, культуру
праці.
Розвиваюча: розвивати просторове, технічне та економічне мислення, пізнавальний
інтерес.
Дидактичні засоби: зразки різних видів дроту.
Інструменти та
матеріали: лінійка, олівець, слюсарний молоток, плоскогубці.
Обладнання: верстак, лещата.
Трудові дії,
прийоми та операції: вимірювання, гнуття.
Тип уроку: комбінований.
|
План конспект уроку.
Тема: Зєднання деталей обємною форми склеюванням.
Мета: 1) навчальна: навчати
учнів складати шипові з’єднання
використовуючи клей, познайомити з видами клеїв та прийомом склеювання.
2) виховна: виховувати повагу до праці, охайність.
3) розвиваюча: розвивати уважність, точність.
Методичне забезпечення: моделі
різних виробів, техкарта та креслення рамки, рамка.
Тип заняття: комбінований урок.
План:
1.
Організаційна частина
.............................................. 2 – 3 хв.
2.
Повідомлення теми, мети,
завдань ................................ 3 хв.
3.
Перевірка раніше вивченого
матеріалу....................5 – 8 хв.
4.
Викладення нового матеріалу
...............................12 – 15 хв.
5.
Закріплення нового матеріалу
...................................... 5
хв.
6.
Практична
робота............................................................50 хв.
7.
Підведення підсумків
......................................................4 хв.
8.
Домашнє
завдання..................................................... 2 – 3 хв.
|
|
План конспект уроку.
Тема: Конструювання виробів з кількох
деталей об’ємної форми.
Мета: Навчальна: Ознайомити учнів з основними відомостями про
конструювання та виробами, що складаються з кількох деталей об’ємної форми.
Виховна: Виховувати
працелюбність, культуру праці
Розвиваюча: Розвивати просторове мислення і уяву.
Об’єкт праці: рамка
Дидактичні засоби: моделі різних виробів,
техкарта та креслення рамки, рамка.
Інструменти та матеріали: верстак, креслярські
інструменти.
Тип уроку: комбінований з елементами
бесіди.
План:
1.
Організаційна частина
.............................................. 2 – 3 хв.
2.
Повідомлення теми, мети,
завдань ................................ 3 хв.
3.
Перевірка раніше вивченого
матеріалу....................5 – 8 хв.
4.
Викладення нового матеріалу
...............................12 – 15 хв.
5.
Закріплення нового матеріалу
...................................... 5
хв.
6.
Практична
робота............................................................50 хв.
7.
Підведення підсумків
......................................................4 хв.
8.
Домашнє
завдання..................................................... 2 – 3 хв.
|
|
План конспект уроку.
Тема: „Елементи автоматики ”.
Мета: Навчальна: Ознайомити
учнів з видами автоматичних систем, надати загальні відомості про їх практичне
застосування.
Виховна:
Виховувати в учнів бережливе ставлення до побутових пристроїв та звичку завжди
дотримуватися правил ТБ.
Розвиваюча:
Розвивати спостережливість, здібності до аналізу фактів навколишньої дійсності,
допитливість, вміння самостійно здобувати знання.
Дидактичні
матеріали: Підручник з «Основ
техніки» за ред. Гушулей Й.М.,.
Об’єкт
навчальної чи продуктивної праці: автоматичний
вентилятор, різні види датчиків (переміщень, температури).
Тип
заняття: комбінований.
.
План:
1.
Організаційна частина
.............................................. 2 – 3 хв.
2.
Повідомлення теми, мети,
завдань ................................ 3 хв.
3.
Перевірка раніше вивченого
матеріалу....................5 – 8 хв.
4.
Викладення нового матеріалу
...............................12 – 15 хв.
5.
Закріплення нового матеріалу
...................................... 5
хв.
6.
Практична робота............................................................50
хв.
7.
Підведення підсумків
......................................................4 хв.
8.
Домашнє
завдання..................................................... 2 – 3 хв.
|
|
План конспект уроку.
Тема: Креслення. З’єднання
деталей. Складальне креслення.
Мета: 1)ознайомлення учнів з кресленням з’єднаних деталей, розглянути різьбові з`єднання, види з`єднань;
2) виховувати працелюбність, культуру праці, бережливе
ставлення до інструменту .
3)розвивати
пам’ять, увагу, окомір.
Методичне забезпечення: картки – завдання для
перевірки раніше вивченого матеріалу,
Тип
заняття: комбінований урок.
План:
1.
Організаційна частина
.............................................. 2 – 3 хв.
2.
Повідомлення теми, мети,
завдань ................................ 3 хв.
3.
Перевірка раніше вивченого
матеріалу....................5 – 8 хв.
4.
Викладення нового матеріалу
...............................12 – 15 хв.
5.
Закріплення нового матеріалу
...................................... 5
хв.
6.
Практична
робота............................................................50 хв.
7.
Підведення підсумків
......................................................4 хв.
8.
Домашнє
завдання..................................................... 2 – 3 хв.
|
|
План конспект уроку.
Тема: Креслення. З’єднання
деталей. Складальне креслення.
Мета: 1)ознайомлення учнів з кресленням з’єднаних деталей, розглянути різьбові з`єднання, види з`єднань;
2) виховувати працелюбність, культуру праці, бережливе
ставлення до інструменту .
3)розвивати
пам’ять, увагу, окомір.
Методичне забезпечення: картки – завдання для
перевірки раніше вивченого матеріалу,
Тип
заняття: комбінований урок.
План:
1.
Організаційна частина
.............................................. 2 – 3 хв.
2.
Повідомлення теми, мети,
завдань ................................ 3 хв.
3.
Перевірка раніше вивченого
матеріалу....................5 – 8 хв.
4.
Викладення нового матеріалу
...............................12 – 15 хв.
5.
Закріплення нового матеріалу
...................................... 5
хв.
6.
Практична
робота............................................................50 хв.
7.
Підведення підсумків
......................................................4 хв.
8.
Домашнє
завдання..................................................... 2 – 3 хв.
|
Хід уроку: |
Тема: ромітка тонкого листового металу.
Мета: Дидактична: дати основні поняття про розмітку та види інструментів для розмітки. Виховна: виховати у дітей працелюбність та уважність. Розвиваюча: розвинути у дітей просторове уявлення.
Міжпредметні зв’зки: з геометрією, кресленням, малюванням, фізикою.
Наочність: плакати.
Об’кт праці: розгортка коробки.
Тип уроку: комбінований
Хід уроку:
|
|
|