Понедельник, 06.05.2024, 03:44
Приветствую Вас Гость | RSS

План-конспекты уроков для студентов и учителе.

Реклама
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 1105

Каталог статей

Главная » Статьи » Трудовое обучения

Тема: ромітка тонкого листового металу.
Тема: ромітка тонкого листового металу.

Мета:
Дидактична: дати основні поняття про розмітку та види інструментів для
розмітки.
Виховна: виховати у дітей працелюбність та уважність.
Розвиваюча: розвинути у дітей просторове уявлення.

Міжпредметні зв’зки: з геометрією, кресленням, малюванням, фізикою.

Наочність: плакати.

Об’кт праці: розгортка коробки.

Тип уроку: комбінований

Хід уроку:

І. Організаційний момент:
Я запрою учнів до класу, відмічаю відсутніх і перевіряю підготовку
класу до заняття: щоденники, зошити, олівець, ручку, спнцодяг.

ІІ. Повторення раніше вивченого матеріалу:
Повторення раніше вивченого матеріалу розпочинаю з роздачі дидатичних
карток для проведення фронтального опитування учнів. Роздаю 50-70% карток
учням, з іншими працюю в усній формі. Для цього виношу на опитування такі
питання:
Чому метал нагрівають перед прокаткою?
Які види тонкого листового метулу ви знаєте?
Який листовий метал називають жестю?
Де використовують тонкий листовий метал?

ІІІ. Мотивації і актуалізації

Від того, наскільки точно буде виконана розмітка, залежить якість
деталі і кількість видходів.

ІV. Викладання нового матеріалу.

Переходжу безпосередньо до викладання нового матеріалу.
Розміткою називається нанесення на обробляєму деталь або заготовку
так званих розміточних рисок, які і визначають контури деталі, або місця,
яке потрібно обробити.
Основне призначення розмітки заключається в указанні границь, до яких
потрібно обробляти заготовку.
Інстументи для зозмітки: слюсарна лінійка, чертилка, циркулі зі
знімними ніжками, транспортир і т.д.
Основною відмінністю від розмітки по дереву є те, що малюнок,
нанесений на сталь олівцем не залишається, а тому використовується
чертилка.

Правильне тримання чертилки:



IV. Закріплення вивченого матеріалу:
Для закріплення вивченого матеріалу ставлю такі питання:
Що називається розміткою?
Які інструменти для розмітки ви знаєте?
Чим відрізняється розмітка по металу від розмітки по дереву?

V. Практична робота:

а) Вступний інструктаж:
У вступному інструктажі нагадую дітям про типи ліній і првила їх
застосування.

б) Поточний інструктаж:
Під час роботи обходжу робочі місця, звертаю увагу на робочу позу,
правильним застосуванням інструменту і т.д.
Якщо більшість учнів допускає помилки у виконанні роботи, зупиняю
робочий процес і проводжу ще один інструктаж.

в) Зеключний інструктаж:
Проводжу ануліз виконаної роботи, висталляю оцінки.



VI. домашнє завдання.
Виконати розгортку з картону.
Категория: Трудовое обучения | Добавил: kipa (09.04.2009)
Просмотров: 1542 | Комментарии: 9 | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2024
Хостинг от uCoz