Среда, 15.05.2024, 04:16
Приветствую Вас Гость | RSS

План-конспекты уроков для студентов и учителе.

Реклама
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 1105

Каталог статей

Главная » Статьи » Трудовое обучения

Тема. Прийоми керування свердлильним верстатом.
     Клас:6
     Тема. Прийоми керування свердлильним верстатом.
     Мета уроку: Засвоєння учнями знань, умінь і навичок при керуванні  свердлильним верстатом. Формування вмінь раціональної та безпечної праці. Виховувати інтерес до техніки, бережливе ставлення, культуру праці. Розвивати технічний кругозір, уяву. Виховувати інтерес до техніки, бережливе ставлення до обладнання та інструментів, культуру праці.   
    Об'єкт праці: свердлильний верстат.   
    Обладнання: свердлильний верстат.
    Дидактичні матеріали: плакати із зображенням верстату, кінематична схема свердлильного верстата.  
 Тип уроку: Комбінований.
 
 
                                                            План уроку
1. Організаційна частина (2 хв.)
2. Повторення раніше вивченого матеріалу (5 хв.)
3 .Повідомлення теми, мети  уроку (1 хв.)
4. Вивчення нового матеріалу ( 9 хв.)
5. Практична робота учнів (20 хв.)
6. Вступний інструктаж(2 хв.)
7.  Поточний інструктаж(2хв.)
8. Підведення підсумків уроку(2-3хв.)
9.  Домашнє завдання.(1-2хв.)
10. Прибирання робочих місць.(3хв.)
 
 
                                                             
 
                                                                   Хід уроку
 
 
 
    1. Організаційна частина
  Перевірка присутніх за списком. Перевірка готовності учнів до уроку. Призначення чергових                                                     
    2. Повторення   раніше   вивченого   матеріалу.  
    Метод: фронтальна бесіда.
Повторимо тему минулого уроку і так скажіть до якого типу машин належить свердлильний верстат? З яких основних частин складається свердлильний верстат? На плакаті покажіть який пристрій свердлильного верстата призначений для передавання руху від двигуна до виконуючого механізму? Хто скаже яку передачу застосовано у свердлильному верстаті? Зверніть увагу плакат свердлильного верстата моделі 2М112 як встановити глибину свердління?
     3.Повідомлення теми, мети.          
     4.    Вивчення нового матеріалу.
    Метод: фронтальна бесіда.
Хтось з вас може знає з чого починається свердління? Правильно діаметр свердла це головна річ при свердлінні. Потім на заготовці за допомогою кернера намічають центри майбутніх отворів, як показано на рис. 35. Перед свердлінням, щоб не поранити, заготовку міцно закріплюють в ручних або машинних лещатах, зверніть увагу на рис. 36. в підручнику.
Перш ніж розпочати свердління, займають правильну робочу позу, як показано на рис.37. Якщо шпиндельна бабка розміщена дуже низько чи  високо по відношенню до заготовки і виконувати свердління не можна, її необхідно відрегулювати. Відкрийте рис. 33. на стр.54. і подивіться, рукояткою 15 вивільняють шпиндельну бабку з фіксованого положення на коліні, за допомогою маховика піднімають вверх або опускають вниз і фіксують над заготовкою так щоб свердло було на 3… 5 мм вище поверхні заготовки. У свердлильний патрон вставляють свердло до упору й закріплюють спеціальним ключем, зверніть увагу на рис.38. ввідним перемикачем 18 (див. рис.33) вмикають верстат в електро­ мережу. Натиснувши кнопку «Пуск», свердлять потрібне заглиблення.
Свердло, що обертається, переміщують у напрямку деталі, в якій виконують отвір. Запишіть в зошити що таке свердління називається ПОДАЧЕЮ свердла.
 Запам’ятайте при свердлінні глибоких глухих отворів, тобто не наскрізних, глибина яких перевищує п’ять діаметрів, свердло слід періодично виймати з отвору й очищувати від стружки. Давайте запишемо, що для свердління глухих отворів застосовують обмежувач подач, зверніть увагу на рис. 40, а за його відсутності спеціальний упор рис. 41, за допомогою якого виставляють та регулюють необхідну глибину свердління.
Для виготовлення отворів у жесті застосовують спіральні свердла з центровим кінцем як показано на рис. 43. При цьому заготовку, міцно затискають в лещатах, розміщують на дерев’яній підкладці.     
5. Практична робота учнів.
 Тема. Виготовлення коробочки для дрібних деталей.
 Фронтальна організація праці учнів− колективна.
Обладнання, інструменти і матеріали: свердлильний верстат, свердлильний патрон, затискний до свердлильного патрона, набір свердел різного діаметра.
Послідовність виконання є в підручнику на ст..64
 6. Вступний інструктаж
Завдання 1. Вивчення прийомів керування свердлильним верстатом. Завдання 2. Підготовка свердлильного верстату до роботи та відпрашовання прийомів керування ним.
7. Поточний інструктаж (під час виконання завдання 2):
     -показати (методом демонстрації) прийоми роботи на верстаті
 
8. Підведення підсумків уроку
Рефлексія (усвідомленні набутих знань, виконаної роботи)
Що нового ви дізналися на уроці?
Чи можна скористатись отриманими знаннями у повсякденному житті'' Де, і за яких умов це може бути?
   9.Домашнє завдання.
Стр. 59–65, параграф 10, відповіді на запитання в кінці параграфа.
   10. Прибирання робочих місць.
 
Категория: Трудовое обучения | Добавил: kipa (10.04.2009)
Просмотров: 2521 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0

Copyright MyCorp © 2024
Хостинг от uCoz