Среда, 15.05.2024, 15:20
Приветствую Вас Гость | RSS

План-конспекты уроков для студентов и учителе.

Реклама
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 1105

Каталог статей

Главная » Статьи » Трудовое обучения

Тема. Прийоми різання слюсарними ножицями.
   Клас 6.
   Тема. Прийоми різання слюсарними ножицями.
   Мета уроку: Формування знань, про різання листового металу та вмінь виконувати різання слюсарними ножицями. Розвивати працьовитість, увагу- Виховувати акуратність, дициплінованість основу культури праці.
  Об'єкт праці: корбочка для дрібних деталей.
 Обладнання: масштабна лінійка, олівець, рисувалка, ножиці, лешата.
   Матеріали: жерсть (І мм), алюмінієвий дріт
   Тип уроку: Формування практичних вмінь і навичок.
 
 
                                                               План
 1. Організаційна частина (2 хв.)
2. Повторення раніше вивченого матеріалу (5 хв.)
3 .Повідомлення теми, мети  уроку (1 хв.)
4. Вивчення нового матеріалу ( 9 хв.)
5. Практична робота учнів (15 хв.)
6. Вступний інструктаж(2 хв.)
7.  Поточний інструктаж(2хв.)
8. Підведення підсумків уроку(2-3хв.)
9.  Домашнє завдання.(2-3хв.)
10. Прибирання робочих місць.(3хв.)
 
                                                            Хід уроку
1.Організаційна частина.
  Перевірка присутніх за списком. Перевірка готовності учнів до уроку. Призначення чергових                                                     
      2.Повторення   раніше   вивченого   матеріалу.
Метод: фронтальна бесіда.
Темою минулого нашого уроку було розмічання заготовок на тонколистовому матеріалі тому скажіть який технологічний процес називається розмічанням? Хто скаже від якої лінії розпочинають розпочинають розмічання заготовок? Будь ласка розкажіть про послідовність розмічання деталей? З тих елементів що лежать на столі покажіть ті які належать до розмічальних? І на останок скажіть який інструмент застосовують для нанесення розмічальних ліній на заготгвках з м’яких металів?
      3.Повідомлення теми, мети.         
      4.   Вивчення нового матеріалу.
Метод: фронтальна бесіда.
Перед вивченням нового матеріалу хтось може знає який спосіб є найефективнішим при підготовці заготовок для виготовлення виробів з жесті? Дуже добре що ви вже це знаєте одже основний принцип закладений в основу їх роботи, як і всіх інших різальних інструментів. Тонколистовий метал найчастіше ріжуть слюсарними ручними і важільними ножицями. Різання ножицями полягає в поділі листового матеріалу на частини.
Під час різання металу'за допомогою ножиць бічні поверхні шік ножиць слід весь час шільно притискувати одну до одної.Якою частиною ножиці повинні захватувати і різати метал?  Так ножиці відкривати так, щоб вони добре захва­чували метал і різали середньою частиною лез. Натискувані на ручки треба плавно, без ривків і різких рухів. Запам’ятайте що лінії розрізу були рівні, лист металу тримають перпенди­кулярно до поверхні щік ножиць. Рухаючи ножиці, треба уважно стежити за лініями розмітки.Слюсарні ручні ножиці мають короткі ріжучі леза і лодонжені ручки. Під тиском двох лез. що рухаються назусгріч одне одному, метал ропимасться в місці стиснення. Длязручності нижню ручку кладуть иа край верстака або ж кріплять у слюсарних лешатах Правою рукою натискують на верхню ручку ножиць, а лівою подають затишку на себе, трохи піднімаючи її. Лезо спрямовують точно по лінії розмічання. При инрізуванні по криволінійному кшгтуру не варто зразу різати по лінії розмітки. Спочатку вирізають частину листа металу, залишаючи -припуск для остаточного вирізання по контуру. Відкрийте сторінку 84 і подивіться на малюнок важільних ножиць. Такими ножицями розрізати листовий метал можна швидше і з меншими зусиллями. Давайте розглянемо з чого складаються такі ножиці, будь ласка уважно роздивіться і запам’ятайте. Ножиці складаються  із  корпусу 1 приєднаного до стола або масивної підставки. До корпусу кріпиться нерухомо лезо 5. Рухоме лезо 4 приводиться в рух ручкою 3. Лист металу кладуть між лезами, закріплюють упором 2 під прямим кутом до лез і натискують на рукоятку І. При цьому лист розрізується.
Працюючи з слюсарними ножицями, треба додержувати правил безпечної роботи, давайте запишемо їх в зошитах.
 Не тримати л&у руку близько до лез ножиць;
 Не тримати пальців на лінії розрізу;
 Ручні ножиці надійно закріплювати в лещатах;
 Не можна перевіряти якість розрізу рукою тому що в місті розрізу край дуже гострий, тому треба уважно стежити, щоб пораити ними рук і не порвати одяг.
    5. Практична робота учнів.
    Фронтальна організація праці учнів − колективна.
    6. Вступний інструктаж
Завдання:
Вирізати ножицями заготовки для коробочки
 акцентувати увагу учнів на те, що різання заготовки починають з зовнішньої сторони розмітки залишаючи невеликий припуск на обробку.
 пояснити, що для того аби не ушкодити руку, якою притримують заготовку слід, бути обережними з кромками, що утворились після виконання операції;
    7. Поточний інструктаж
Під час роботи звертати увагу учнів на те, щоб:
 заготовку слід тримати лівою рукою, не ближче ніж за 10 см від прорізу;
 заготовка під час роботи повинно рухатись точно перпендикулярно до площини ножиць;                         при різанні всю увагу необхідно зосередити на лінію розмітки
    8. Підведення підсумків уроку
Рефлексія (методом «мікрофон»)
 Що нового ви взналися на, уроці?
 Чи можна скористатись отриманими знаннями у повсякденному жип-і? Де. і за яких умов це може бути?
   І9.Домашнє завдання.
Стр. 81−87, параграф 14, відповіді на запитання в кінці параграфа.
    10. Прибирання робочих місць.
 
Категория: Трудовое обучения | Добавил: kipa (10.04.2009)
Просмотров: 4076 | Рейтинг: 3.0/4
Всего комментариев: 0

Copyright MyCorp © 2024
Хостинг от uCoz