Среда, 15.05.2024, 20:57
Приветствую Вас Гость | RSS

План-конспекты уроков для студентов и учителе.

Реклама
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 1105

Каталог статей

Главная » Статьи » Трудовое обучения

Тема. Технологія розмічання заготовок на тонколистовому металі.
   Клас 6.
   Тема. Технологія розмічання заготовок на тонколистовому металі.
   Мета уроку: Засвоєння знань про прийоми розмічання. Формування знань про
прийоми розмічання заготовки виробу на тонколистовому металі та підготовчі роботи до
' розмічання та вмінь  використання розмічальних інструментів, та економного
розмічання заготовки. Розвивати акуратність. Виховувати точність під час розмічання заготовок на тонколистовому металі.
зображень. Виховувати основи культури праці.
  Об'єкт праці: коробочки для дрібних деталей.
  Обладнання: масштабна лінійка, кутник, рисувалка, кернер, циркуль, молоток.
  Тип уроку: Комбінований
 
 
                                                                План
 
 1. Організаційна частина (2 хв.)
2. Повторення раніше вивченого матеріалу (5 хв.)
3 .Повідомлення теми, мети  уроку (1 хв.)
4. Вивчення нового матеріалу ( 9 хв.)
5. Практична робота учнів (20 хв.)
6. Вступний інструктаж(2 хв.)
7.  Поточний інструктаж(2хв.)
8. Підведення підсумків уроку(2-3хв.)
9.  Домашнє завдання.(1-2хв.)
10. Прибирання робочих місць.(3хв.)
 
                                                                  
 
                                                                     Хід уроку
 
    1. Організаційна частина
  Перевірка присутніх за списком. Перевірка готовності учнів до уроку. Призначення чергових                                                     
    2. Повторення   раніше   вивченого   матеріалу.  
    Метод: фронтальна бесіда.
Згадаємо що ми вивчали минулого уроку. Що називається розгорткою і як вона утворюється? Добре тоді скажіть яке зображення називають повною розгорткою геометричних тіл?
     3.Повідомлення теми, мети.          
     4.    Вивчення нового матеріалу.
    Метод: фронтальна бесіда.
Перш ніж розпочати обробку будь − якої деталі виробу, треба виміряти заготовку та розмітити її. Запишіть в зошити, що розмічання−дуже відповідальна операція. Від точності розмітки залежить якість майбутнього виробу.
Заготовку треба спочатку розмітити, тобто накреслити на ній_.у натуральну
величину
, осьові і контурні лінії, чітко позначити центри отворів, майбутнього виробу.
Розмічати треба точно й акуратно, бо від цього залежить якість виготовленого виробу.
Ви вже вивчали такі інструменти для розмічання металів як лінійки, кутники, рисувалки. Рисувалки виготовляють з твердої сталі і добре загострюють. На вашу думку для чого це роблять? Діаметр її повинен бути приблизно 3—5 мм.
Розглянемо тепер такі інструменти для розмічання металів, як слюсарний циркуль і кернер. При розмічанні за допомогою розмічального циркуля креслять різні кола і дуги. Помітте в зошитах  Кернер — це стальний стержень діаметром 8—ІЗ мм із загостреним кінцем. Він призначений для нанесення на заготовці невеликих заглиблень - лунок в центрі намічених отворів і на лініях розмітки.
Для прискорення розмічання і тоді, коли треба нанести контури деталей, використовують шаблони
Для розмічання треба приготувати інструменти та заготовки для виготовлення деталі. Уважно вивчити креслення визначити за товстими лініями контури деталі і перевірити, чи проставлені всі потрібні розміри.
Оглянувши і вимірявши заготовку, визначити, чи придатна вона для виготовлення
деталі, чи ні. Розміри заготовки повинні бути з припуском на обробку.
Хтось може вже знає що таке припуск на обробку? А щоб краще були помітні лінії розмітки чим можна покрити поверхню?  Правильно поверхню металу покривають лаком або фарбою.  
Розмічати треба економно, щоб як найменше витрачалось металу на виготовлення виробів. Під час розмічання деталі, точно масштабною лінійкою відкладають усі розміри.
 А тепер зверніть увагу на рис. в підручнику, ми розглянемо послідовність розмічання кола.
Коли треба виконати розмітку кола або його частини, спочатку розмічають його центр. Розглянемо це на прикладі розмічання кришки циліндра, ескіз якої зображено на рис. в підручнику. Вимірюють лінійкою довжину і ширину заготовки і визначають, чи придатна вона за розмірами для виготовлення кришки. За допомогою лінійки і рисувалки відкладають половину розміру довжини заготовки і наносять лінію 1. Відкладають половину ширини заготовки і наносить лінію 2. У місці перетину цих ліній кернером намічають центр кола кришки.
А зараз я покажу як правильно виконується кернуванняа, запам’ятовуйте.  У ліву руку беруть кернер, а п праву - молоток. Підносять кернер до місця перетину, ліній і боком опускають його вістря на перетин. Спираючись вістрям на точку перетину ліній, надають кернеру вертикального положення і молотком ударяють по ньому. Після першого удару оглядають утворену лунку. Якщо вона збігається з точкою перетину ліній, розмітку центра виконано правильно, якщо не збігається - кернування повторюють спочатку.Коли треба поглибити лунку, в неї
встановлюють вістрям кернер і один разударяють молотком. Ударяти по кернеру два чи
більше разів не можна, бо після кожного удару кернер підскакує і вістря його утворює нову лунку.  
5. Практична робота учнів.
 Тема. Виготовлення коробочки для дрібних деталей.
Фронтальна організація праці учнів− колективна.
Обладнання, інструменти і матеріали:заготовка з листового металу (85−42−1мм),слюсарні лінійка, рисувалка, ножиці, напилки, правильна плитка, кернер, пробійник, киянка, лещата.
Послідовність виконання є в підручнику на ст..80.
   6. Вступний Інструктаж        
− ознайомитися з кресленням виробу
− скласти технологічну карту виробу
− підібрати загтовку 
   7.Поточний інструктаж
- слідкувати за економністю використання матеріалу
-додержуватись правил техніки безпеки при роботі з листовим металом

   8. Заключний інструктаж
Аналіз виконаних робіт, відзначення кращих.
    8. Підведення підсумків уроку
Рефлексія (усвідомленні набутих знань, виконаної роботи)
Що нового ви дізналися на уроці?
Чи можна скористатись отриманими знаннями у повсякденному житті'' Де, і за яких умов це може бути?
   9.Домашнє завдання.
Стр. 75−81, параграф 13, відповіді на запитання в кінці параграфа.
   10. Прибирання робочих місць.
 
Категория: Трудовое обучения | Добавил: kipa (10.04.2009)
Просмотров: 9464 | Рейтинг: 3.4/5
Всего комментариев: 0

Copyright MyCorp © 2024
Хостинг от uCoz