Пятница, 17.05.2024, 08:50
Приветствую Вас Гость | RSS

План-конспекты уроков для студентов и учителе.

Реклама
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 1105

Каталог статей

Главная » Статьи » Воспитательная работа

Тема: До Дня захисника Вітчизни
«До Дня захисника Вітчизни»
Мета:
-       Виховувати колективізм, повагу до оточуючих.
-       Розвивати логічне мислення.
Задачі:
1.     Формувати логічне та просторове мислення, увагу пам’ять.
2.     Розвивати винахідливість, швидкість реакції, творчість.
Завдання:
1.     Стимулювати до активності.
2.     Формувати швидкість та гнучкість мислення.
3.     Формувати якості особистості такі, як: наполегливість стриманість, послідовність.
Устаткування: 6 олівців, вудочка на якій на довгій нитці прив’язана ручка, порожня пляшка, 6 листків, 6 надувних кульок, відро та 36 зім’ятих папірців.
Форма проведення: змагання.
Місце проведення: кабінет 8-го класу.
Дата проведення:22.02 07
План заходу:
      I.                        Організаційний етап
1)     Повідомлення дітей про конкурс.
2)     Підбір матеріалу.
   II.                        Реалізаційний етап.
1)     Вітання вчителя до учнів. Оголошення назви і мети заходу.
2)     Проведення конкурсів.
III.                        Підсумковий етап.
1)     Підбиття підсумків.
2)     Оголошення результатів. Нагородження.
3)     Заключне слово.
(З класу вибрані шість хлопців для участі у змаганнях, які чекають за дверима)
Урочисто прибрана кімната. Звучить музика. Вхо­дить ведучий.
 
Ведучий: Добрий день! Ми раді вітати Вас на нашому змаганні. Цей день ми присвячуємо чоловічій половині, а точніше Дню захисника Вітчизни. Сьогодні ми зібрались тут для того щоб визначити хто з наших учасників найсильніший, найрозумніший, найкмітливіший. Зустрічайте, наших учасників:
1.                                   _____________________________
2.                                   _____________________________
3.                                   _____________________________
4.                                   _____________________________
5.                                   _____________________________
6.                                   _____________________________
 
Сьогодні хочеться привітати всіх вас, дорогі хлопці, з наступаючим святом. Побажати вам щасливих років юності, радісних років навчання,  досягти мрії, звершити подвиги!
Ви приймете участь у декількох конкурсах за перемогу в яких ви буде отримувати бали. Той хто набере більшу кількість балів і переможе сьогодні. Переможців в кожному конкурсі буде визначати журі.
Зараз дозвольте представити вам членів журі:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
І.  Конкурс «Компліменти»
Ведучий: Справжній захисник – це ще й джентльмен, а справжній джентльмен повинен знати безліч компліментів, щоб вміти догодити любій дамі.
Ось зараз ми і перевіримо хто з вас їх більше знає. Розпочинаємо наш перший конкурс «Компліменти». В якому вам буде необхідно стати у шеренгу і називати по черзі компліменти. На відповідь дається 3 секунди. Хто не знає вибуває з гри. Повторюватись не можна. Переможець отримає 5балів.
(Проведення конкурсу)
Ведучий: Зараз журі повідомить нам результат конкурсу(Виступ членів журі)
В цьому конкурсі переміг____________, який отримав «__» бали. Так тримати!
ІІ.  Конкурс «Прояви творчість »
Ведучий: Окрім компліментів дівчата дуже люблять, коли для них пишуть вірші. Тож давайте перевіримо як наші хлопці справляться з цим завданням.
Перший, хто впорається із зав­данням, отримує 6 балів, другий — 5 балів і т.д. Ос­танній — 1 бал.
Кожному учаснику я запропоную початок вірша, який він має закінчити:
1.                                   Ти для мене, як зоря …
2.                                   Лицар кожний має даму …
3.                                   Зіронька моя ти ясная …
4.                                   Щоб вірші їй дарувати …
5.                 Козак дівчину кохає …
6.                 Ой у полі дві тополі …
Зараз журі повідомить нам результати конкурсу(Виступ членів журі): оголошення результатів за конкурс і за гру.
Ведучий: Справжній захисник повинен мати гарну силу духу. Тож давайте саме її ми зараз і перевіримо.
ІІІ.  Конкурс «Надути кульку»
Учасникам за командою потрібно надути кульку доки вона не лопне
Максимум — 6 балів. Перший, хто впорається із зав­данням, отримує 6 балів, другий — 5 балів і т.д. Ос­танній — 1 бал.
(Проведення конкурсу)
Журі повідомляє результати конкурсу(Виступ членів журі): оголошення результатів за конкурс і за гру.
Ведучий: Кожний воїн повинен мати гарну координацію рухів, щоб коли він стріляв, то влучив точно в ціль. Зараз ми це перевіримо.
ІV.  Конкурс «Риболови»
Учасникам вручається вудочка на якій на довгій нитці прив’язана ручка. Потрібно по команді влучити цією ручкою в порожню пляшку. Перший, хто впорається із зав­данням, отримує 6 балів, другий — 5 балів і т.д. Ос­танній — 1 бал
А зараз ми надамо слово нашому журі.
Журі повідомляє результати конкурсу(Виступ членів журі): оголошення результатів за конкурс і за гру.
Ведучий: Справжній богатир має вміти добре полювати, щоб прогодуватись у довгих походах. А для цього він повинен вміти з великої відстані влучити у звіра.
V.  Конкурс «ВЛУЧ У ЦІЛЬ»
З певної відстані влучити у відро зім'ятим папірцем. Усі учасники мають по шість спроб.
Максимум — 6 балів. За кожне влучне попадання — 1 бал.
VI. Гра з глядачами
  Ведучий: А зараз, поки журі підраховує результати конкурсів проведемо інтелектуальний конкурс із вболівальниками. За правильну відповідь отримаєте заохочувальний приз. (Цукерка)
1.     У кошику 5 яблук. Як поділити ці яблука між п’ятьма дівчатками, щоб кожна дівчина одержала по одному яблуку, і щоб одне лишилося в кошику? (Дати 4 дівчатам по 1 яблуку, а 5 яблуко з кошиком).
2.     Два в квадраті – чотири, три в квадраті – дев’ять, а кут у квадраті?(90)
3.     Яка тварина носить ім’я Пржевальського?(Кінь)
4.     Предок собак. (Вовк)
5.     У центрі якої столиці розташовується держава Ватикан?(Рим)
6.     Собака з хімічною завивкою(Пудель)
7.     Шкільна книга жахів(Журнал)
8.     Складова частина мозку Віні-Пуха(Стружка)
9.     Дороговказ до міста в Києва(Язик)
10. Неголений слон.(Мамонт)
Виступ журі. Оголошення результатів турніру. Нагородження переможців.
Заключні слова ведучого.
Наші щирі вітання переможцю, а також дозвольте подякувати всім вам за активну участь у змаганні.
Інших учасників прошу не засмучуватись адже наступного разу вам обов’язково пощастить. А також щоб ви запам’ятали, що перемога це не головне, тим паче, коли її одержав твій товариш.
До побачення.
 
Категория: Воспитательная работа | Добавил: kipa (12.04.2009)
Просмотров: 4930 | Рейтинг: 3.3/6
Всего комментариев: 0

Copyright MyCorp © 2024
Хостинг от uCoz