Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0
|
Каталог статей
Тема: До Дня захисника Вітчизни
«До Дня
захисника Вітчизни»
Мета:
-
Виховувати колективізм, повагу до
оточуючих.
-
Розвивати логічне мислення.
Задачі:
1.
Формувати логічне та просторове
мислення, увагу пам’ять.
2.
Розвивати винахідливість, швидкість
реакції, творчість.
Завдання:
1.
Стимулювати до активності.
2.
Формувати швидкість та гнучкість
мислення.
3.
Формувати якості особистості такі, як:
наполегливість стриманість, послідовність.
Устаткування: 6
олівців, вудочка на якій на довгій нитці прив’язана ручка, порожня пляшка, 6
листків, 6 надувних кульок, відро та 36 зім’ятих папірців.
Форма проведення:
змагання.
Місце
проведення: кабінет 8-го класу.
Дата
проведення:22.02 07
План
заходу:
I.
Організаційний етап
1)
Повідомлення дітей про конкурс.
2)
Підбір матеріалу.
II.
Реалізаційний етап.
1)
Вітання вчителя до учнів. Оголошення
назви і мети заходу.
2)
Проведення конкурсів.
III.
Підсумковий етап.
1)
Підбиття підсумків.
2)
Оголошення результатів. Нагородження.
3)
Заключне слово.
(З класу вибрані шість хлопців
для участі у змаганнях, які чекають за дверима)
Урочисто прибрана кімната. Звучить музика. Входить
ведучий.
Ведучий: Добрий день! Ми раді вітати Вас на нашому змаганні.
Цей день ми присвячуємо чоловічій половині, а точніше Дню захисника Вітчизни.
Сьогодні ми зібрались тут для того щоб визначити хто з наших учасників
найсильніший, найрозумніший, найкмітливіший. Зустрічайте, наших учасників:
1.
_____________________________
2.
_____________________________
3.
_____________________________
4.
_____________________________
5.
_____________________________
6.
_____________________________
Сьогодні хочеться привітати всіх вас, дорогі хлопці, з наступаючим святом.
Побажати вам щасливих років юності, радісних років навчання, досягти мрії, звершити подвиги!
Ви приймете
участь у декількох конкурсах за перемогу в яких ви буде отримувати бали. Той
хто набере більшу кількість балів і переможе сьогодні. Переможців в кожному
конкурсі буде визначати журі.
Зараз дозвольте
представити вам членів журі:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
І. Конкурс «Компліменти»
Ведучий: Справжній захисник – це ще й джентльмен, а
справжній джентльмен повинен знати безліч компліментів, щоб вміти догодити
любій дамі.
Ось зараз ми і перевіримо хто з вас їх більше
знає. Розпочинаємо наш перший конкурс «Компліменти». В якому вам буде необхідно
стати у шеренгу і називати по черзі компліменти. На відповідь дається 3
секунди. Хто не знає вибуває з гри. Повторюватись не можна. Переможець отримає
5балів.
(Проведення конкурсу)
Ведучий: Зараз
журі повідомить нам результат конкурсу(Виступ
членів журі)
В цьому конкурсі
переміг____________, який отримав «__» бали. Так тримати!
ІІ. Конкурс «Прояви творчість »
Ведучий: Окрім компліментів
дівчата дуже люблять, коли для них пишуть вірші. Тож давайте перевіримо як наші
хлопці справляться з цим завданням.
Перший, хто
впорається із завданням, отримує 6 балів, другий — 5 балів і т.д. Останній —
1 бал.
Кожному учаснику я запропоную
початок вірша, який він має закінчити:
1.
Ти для мене, як зоря …
2.
Лицар кожний має даму …
3.
Зіронька моя
ти ясная …
4.
Щоб вірші їй
дарувати …
5. Козак дівчину кохає …
6. Ой у полі дві тополі …
Зараз журі
повідомить нам результати конкурсу(Виступ
членів журі): оголошення результатів за конкурс і за гру.
Ведучий: Справжній захисник повинен мати
гарну силу духу. Тож давайте саме її ми зараз і перевіримо.
ІІІ. Конкурс
«Надути кульку»
Учасникам за командою потрібно надути кульку доки вона не лопне
Максимум — 6 балів.
Перший, хто впорається із завданням, отримує 6 балів, другий — 5 балів і т.д.
Останній — 1 бал.
(Проведення конкурсу)
Журі повідомляє результати
конкурсу(Виступ членів журі): оголошення результатів за конкурс і за гру.
Ведучий: Кожний воїн повинен мати гарну координацію рухів, щоб коли
він стріляв, то влучив точно в ціль. Зараз ми це перевіримо.
ІV. Конкурс
«Риболови»
Учасникам вручається вудочка на якій на
довгій нитці прив’язана ручка. Потрібно по команді влучити цією ручкою в
порожню пляшку. Перший, хто впорається із завданням,
отримує 6 балів, другий — 5 балів і т.д. Останній — 1 бал
А зараз ми
надамо слово нашому журі.
Журі повідомляє результати
конкурсу(Виступ членів журі): оголошення результатів за конкурс і за гру.
Ведучий: Справжній богатир має вміти
добре полювати, щоб прогодуватись у довгих походах. А для цього він повинен
вміти з великої відстані влучити у звіра.
V. Конкурс «ВЛУЧ У ЦІЛЬ»
З певної відстані
влучити у відро зім'ятим папірцем. Усі учасники мають по шість спроб.
Максимум — 6 балів. За кожне влучне попадання — 1 бал.
VI. Гра з
глядачами
Ведучий: А зараз, поки журі
підраховує результати конкурсів проведемо інтелектуальний конкурс із
вболівальниками. За правильну відповідь отримаєте заохочувальний приз. (Цукерка)
1.
У кошику 5 яблук. Як
поділити ці яблука між п’ятьма дівчатками, щоб кожна дівчина одержала по одному
яблуку, і щоб одне лишилося в кошику? (Дати 4 дівчатам по 1 яблуку, а 5 яблуко
з кошиком).
2.
Два в квадраті – чотири, три
в квадраті – дев’ять, а кут у квадраті?(90)
3.
Яка тварина носить ім’я
Пржевальського?(Кінь)
4.
Предок собак. (Вовк)
5.
У центрі якої столиці
розташовується держава Ватикан?(Рим)
6.
Собака з хімічною завивкою(Пудель)
7.
Шкільна книга жахів(Журнал)
8.
Складова частина мозку
Віні-Пуха(Стружка)
9.
Дороговказ до міста в
Києва(Язик)
10. Неголений слон.(Мамонт)
Виступ журі. Оголошення результатів турніру. Нагородження переможців.
Заключні слова ведучого.
Наші щирі
вітання переможцю, а також дозвольте подякувати всім вам за активну участь у
змаганні.
Інших учасників прошу
не засмучуватись адже наступного разу вам обов’язково пощастить. А також щоб ви
запам’ятали, що перемога це не головне, тим паче, коли її одержав твій товариш.
До побачення.
|
Категория: Воспитательная работа | Добавил: kipa (12.04.2009)
|
Просмотров: 4987
| Рейтинг: 3.3/6 |
|
|