Пятница, 03.05.2024, 08:57
Приветствую Вас Гость | RSS

План-конспекты уроков для студентов и учителе.

Реклама
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 1105

Каталог статей

Главная » Статьи » Воспитательная работа

Тема : Екскурсія до ЦДЮТ
Тема : Екскурсія до ЦДЮТ
Мета:
Навчальна: ознайомити учнів з позашкільною діяльністю дітей, розширити й узагальнити їх знання про технічну творчість, розкрити значення технічної творчості  в житті людини.
 
Виховна: виховувати відповідальне та бережливе ставлення до інструменту, культуру праці, виховувати шановливе ставлення до праці.
 
Розвиваюча: розвивати просторове, технічне мислення, пізнавальний інтерес.
 
Задачі:
1.     Стимулювати до активності.
2.     Поглибити знання учнів з трудового навчання.
3.     Сприяти формуванню естетичної та трудової культури.
4.     Формування свідомого ставлення до праці.
 
Форма проведення: екскурсія для 5 класу.
 
Обладнання: моделі, експонати, креслення, стенди, фотокартки.
 
План
1.     Підготовчий етап.
2.     Реалізаційний етап.
3.     Підведення підсумків.
 
Підготовчий етап
Провести з дітьми роз’яснювальну бесіду.повідомити тему, мету, дату, місце і час проведення. Ознайомити дітей з маршутом, правилами поведінки і технікою безпеки. Націлити дітей на сприйняття матеріалу.
На передодні екскурсії вчитель йде до ЦДЮТ і повідомляє методиста про неї.
Реалізаційний етап
Коли зібралися діти потрібно ще раз повідомити їм правила поведінки по дорозі і в ЦДЮТ.
Підійшовши до ЦДЮТ вчитель повинен розповісти учням що це за центр і чим в ньому займаються діти в вільний від навчання час.
„Ось ми прийшли до ЦДЮТ. Тут діти в позашкільний час реалізують свої творчі здібності. Вони відвідують різні гуртки, які відповідають їх інтересам. ЦДЮТ складається з двох будівль, одна з яких знаходиться на вул._Путивльська 1, а на якій ми зараз – Вознесенська 46. В цьому центрі працюють різноманітні гуртки природничого та технічного напрямків: стендове та кордове авіамоделювання, гурток з художньої обробки деревини, радіоконструкторський, натуралістичний, інформатики. Але це не всі. Зараз їх багато, тому ви завжди зможете дізнатися про них з дошки оголошення, на якій по дням і годинам розписаний розклад роботи різних гуртків”.
Зараз ми зайдемо до гуртка Стендового моделювання, де ви ознайомитеся з роботами молодих гуртківців, які саме моделі виготовляють в цьому гутку, з яких матеріалів, і послідовність виготовлення цих моделей.”
Учні заходять у майстерню. Вчитель дає їм 5 хвилин, щоб вони адаптувалися до нової для них обстановки. Потім починає розповідь про гурток.
„Щ ж це за гурток „Стендове моделювання”, чим займаються тут школярі в вільний час. Тут виготовляють моделі різної техніки, тобто моделюють за певними кресленнями або викройками, і всі ці моделі не діючі, тобто вони виступають в ролі прикраси. Виготовлена модель є точною копією реального технічного засобу: машини, літака,  судна. Навчаються в цьому гуртку учні 5-7 класів.
Гурток цей з’явився досить недавно, але за час свого існування він показав себе досить успішним, продуктивним. Основним таким показником може слугувати тільки показник на змаганнях, зайняте на них призове місце. (Вичитель показує на грамоти). Всі ці грамоти були вручені таким сами школярам-одноліткам, як і ви. А за що їм були вручені такі грамоти. Звичайно же за їх виготовлені моделі. На стіні і на полці ви бачите багато моделей – це їх роботи. Серд них моделі літаків Ланкастер, МЕ – 109Е, Су-32, F 117 і ін. Як ви бачите, що тут виготовлялися в основному моделі літаків. Тому що раніше цей гурток був авіамодельного српямування, але зараз тут можна виготовляти моделі різної техніки. В основному всі моделі виготовляються у нас з паперу і пластмаси.
Давайте розглянемо, як саме виготовити модель з паперу, а потім з пластмаси.
Щоб виготовити модель з ппаперу, вам необхідно застосовувати шаблони або викройки ( вчитель показує їх ). Далі вам необхідно перенести малюнки на викройках на папер. Папер повинен бути щільним. Потім викройки вірізають і склеюють. Потім цю склеєну модель потрібно пофарбувати. Форбують її спеціальними фарбами.”
Примітка: свою розповідь вчитель демонструє на маделі літака. Потім вчитель розповідає про особливості виготовлення пластмасового літака.
„А що ж потім. Після виготовлення моделі її виставляють на змаганях. За добре виготовлену модель отримують призові місця і призи.
Але щоб зробити таку гарну модель необхідно мати певні навички і притаманні для цього виду діяльності риси характеру”.
Вчитель задає питання учням: „Які саме повинен мати учень навички і риси характеру, щоб виготовити гарну модель”. Учні перераховують всі можливі варіанти відповідей на це запитання. За потреби вчитель наводить учнів на правильну відповідь. Вчитель підводе підсумок на основі відповідей учнів на поставлене перед ними запитання.
В вільний час вчитель дає учням можливість роздивитися моделі, задати цікаві для них запитання, на що вчитель їм відповідає.
Потім вчитель виводе учнів з будівлі ЦДЮТ і веде до школи.
Категория: Воспитательная работа | Добавил: kipa (12.04.2009)
Просмотров: 2008 | Рейтинг: 2.0/3
Всего комментариев: 0

Copyright MyCorp © 2024
Хостинг от uCoz