Четверг, 02.05.2024, 16:20
Приветствую Вас Гость | RSS

План-конспекты уроков для студентов и учителе.

Реклама
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 1105

Каталог статей

Главная » Статьи » Воспитательная работа

Тема: Інтелектуально - розвиваюча гра.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Тема: Інтелектуально - розвиваюча гра.
Ціль: 1)Виховна: виховувати любов до знань, роботи з книгами та іншими джерелами отримання інформації.. 
           2)Навчальна: вчити  в прочитаному бачити головне та вміти швидко знайти правильну відповідь на поставлене питання, а також логічно мислити при виборі відповіді.
                    3)Розвиваюча: розширити знання учнів з історії.
Обладнання: картки для конкурсу «Знайди пару», картки для конкурсу «Пантомима».
Форма проведення:  повністю співпадає з проведенням популярної телепередачі „Показуха”.
Місце проведення: класна кімната.
Час проведення: заняття інформатики 12 3513 20
 
Етапи підготовки проведення виховного заходу:
1.     Етапвибір мети. Мета даного заходу підібрана таким чином, щоб не тільки можна було дати нові знання, але й перевірити ті, що вже мають учні, але крім цієї головної мети існує ще й інша – розважальна.
2.     Етаппланування виховного заходу. На даному етапі йде підбір питань для заходу, місця та часу проведення, підготовка подарунків переможцям.
3.     Етапорганізація діяльності учнів. Учні раніше були попереджені про проведення заходу. Від них не потребується попередньої підготовки.
4.     Етаппроведення заходу. Форма проведення повністю співпадає з проведенням популярної телепередачі „Показуха”.
5.     Етап – підведення підсумків. Після проведення заходу обговорити захід з вчителем, методистом та присутніми студентами, з метою вивчення успіхів та невдач.
 
Хід заходу
(Учні діляться на дві команди по 3-4 чоловіка).
 
Конкурс «Знайди пару»
На сцену запрошуються 3 пари. Кожній парі вручаються картки, на яких написані імена відомих літературних та музичних героїв. Учням потрібно назвати їх прізвища.
 
Гра «Лабіринт»
Пари на сцені розташовуються в різних її кінцях. Перед ними побудовано лабіринт із стільців, східців, діжок з квітами, різноманітних речей. Кожна дівчина зав'язує очі юнакові та проводить його через лабіринт. Перемогу одержує та пара, яка першою поборе лабіринт, не зсунувши з місця ні одної речі.
 
Запитання парам на сцені
1.     Назвати 2 чоловічих та жіночих імені, які перекладаються зі стародавньої мови як назви квітів. Перша пара називає чоловічі імена, друга — жіночі. Роза (лат.) — троянда, Віола (лат.) —віола, Ія (лат.) —фіалка, Флор (лат.) — квітка, Лавр (лат.) —лаврове дерево, Степан (грец.) — вінок.
 
Конкурс „Пантоміма”
Учасникам конкурсу роздаються картки з завданнями. Хлопці повинні запросити дівчат на побачення куди  буде вказано в картках. Завдання дівчат вгадати куди їх запрошують.
 
Кожен конкурс оцінює журі. За перший конкурс максимальна кількість балів - 2. За другий – 2. За третій – 3. За четвертий – 5. Перемагають ті хто набирає найбільшу кількість балів.
Категория: Воспитательная работа | Добавил: kipa (12.04.2009)
Просмотров: 1603 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0

Copyright MyCorp © 2024
Хостинг от uCoz