Пятница, 26.04.2024, 19:19
Приветствую Вас Гость | RSS

План-конспекты уроков для студентов и учителе.

Реклама
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 1105

Каталог статей

Главная » Статьи » Воспитательная работа

Тема: Прямий доступ.
Тема: Прямий доступ.
Мета:
-       Сприяти закріпленню знань учнів отриманих на уроках праці.
-       Виховувати повагу до оточуючих.
-       Розвивати логічне мислення та здатність до логічного обґрунтування своїх думок.
Устаткування: Два аркуші формату А1, комп’ютер, магнітофон.
Форма проведення: КВК
Місце проведення: Актова зала
Хід заходу:
1.     Організаційний етап.
2.     Оголошення теми, мети і умов проведення заходу.
3.     Реалізаційний етап.
4.     Підведення підсумків.
1)    Організаційний етап.
a)     Введення учнів в актову залу.
b)    Перевірка готовності команд до проведення заходу.
c)     Організація їх діяльності.
 
2)    Оголошення теми, мети і умов проведення заходу.
1-й ведучий: Добрий вечір! У нас - свято! Сьогодні Змагаються команди веселих і кмітливих! А повний зал з говорить про те, що в школі повальна епідемія. Боліти будуть всі! Поки ми не бачимо команд, які готуються до виходу на сцену, я пропоную всім уболівальникам всіх команд подивитися один на одного й весело поздоровити із цим веселим святом!
Уболівальники привітають один одного.
2-й ведучий: Сподіваюся, що так само буде й під час гри: підтримуючи свою команду, усе будуть уважно дивитися виступи суперників і підтримувати їх, якщо вони сподобаються! Адже сьогодні не тільки день веселого КВК, але й день дружби! Тим більше що КВК - це гра, а не війна! А на грі повинні одержувати задоволення все: і переможці, і переможені.
1-й ведучий: Ми починаємо КВК!
2-й ведучий: Сьогодні грають: команда ... і команда ....
1-й ведучий: Судити гру буде журі в складі вчителів (представляє членів журі).
 
3)     Реалізаційний етап.
                                    I.      Конкурс «Вітання команд»
2-й ведучий: Увага! Ми починаємо перший конкурс – вітання команд. В якому вам буде необхідно представити свої команди (назву, девіз, капітана).
(Проведення конкурсу)
1-й ведучий: Зараз журі повідомить нам результати конкурсу Максимальна оцінка6 балів.
(Виступ членів журі)
2-й ведучий: В цьому конкурсі перемогла команда____________. Так тримати!
1-й ведучий: Представників команди _______________ попросимо не засмучуватися, попереду в нас ще багато конкурсів і ви зможе відігратись.
 
                                 II.      Конкурс «Розминка»
1-й ведучий: Ну що ж, виглядають команди непогано. Подивимося, як вони себе покажуть у справі. А для початку пропонуємо провести невелику розминку.
2-й ведучий: Я буду говорити початок фрази, а команди повинні будуть за 1 хвилину придумати її закінчення.
1.   Мені комп'ютер строїть глазки, «Виндусом» моргає...
2.   Видає комп'ютер збії, ой набрид мені жахливо...
(Проведення конкурсу)
1-й ведучий: Зараз журі повідомить нам результати конкурсу Максимальна оцінка – 4 бали.
(Виступ членів журі)
2-й ведучий: В цьому конкурсі перемогла команда __________.
За підсумком двох конкурсів з рахунком____ - ____перемагає команда __________.
                             III.      Конкурс «Конкурс художників»
1-й ведучий: Ми запрошуємо на сцену по двох людини від кожної команди для конкурсу художників!
2-й ведучий: Один з вас буде художником, але не звичайним, а роботом-маніпулятором. А іншому має бути «рулити» - він буде оператором.
Оператор одержує картинку із зображенням тварини. Його завдання за допомогою 10 команд роботові відтворити зображення на імпровізованому екрані монітора (аркуш паперу формату A1, прикріплений до стенда). Такі явні команди, як «Намалюй хвіст» або «Намалюй вуха», неприпустимі. Дозволені команди: «Постав крапку в лівому верхньому куті», «Накресли окружність», «З'єднай крапки відрізком» і т.п.
(Проведення конкурсу)
1-й ведучий: Зараз журі повідомить нам результати конкурсу Максимальна оцінка - 5 бали.
(Виступ членів журі)
2-й ведучий: В цьому конкурсі перемогла команда __________.
За підсумком двох конкурсів з рахунком____ - ____перемагає команда __________
 
                              IV.      Конкурс «Музичний конкурс»
1-й ведучий: Сучасні комп'ютери можуть усе. Наприклад, записувати музику й потім відтворювати її в тій послідовності яка нам потрібна.
2-й ведучий: У нашому музичному конкурсі нам знадобиться по одному учаснику від кожної команди. Спочатку один з учасників проспіває фрагмент пісні, який ми запишемо і за допомогою комп’ютеру відтворимо її але вже в зворотному порядку. І дамо прослухати її представнику іншої команди, після чого від спробує проспівати новий варіант пісні. Який ми також запишемо і відтворимо в правильній послідовності. Завданням учасника буде встановити яку ж саме пісню він проспівав. Після чого ми повторимо конкурс, але вже інша команда буде загадувати пісню.
(Проведення конкурсу)
1-й ведучий:В цьому конкурсі з рахунком____ - ____перемогла команда ________.
2-й ведучий:За підсумком п’яти конкурсів з рахунком____ - ____перемагає команда _________
 
                                 V.      Конкурс «Конкурс шифрувальників»
1-й ведучий: Наш третій конкурс покаже, як команди-суперниці володіють мистецтвом розшифровки.
2-й ведучий: А завдання буде таке: за 5 хвилин розшифрувати побажання, завчасно підготоване командою суперницею, яке закодоване у двійковій системі числення. У конкурсі беруть участь три чоловіки. Команди обмінюються картками із зашифрованими побажаннями.
(Проведення конкурсу)
1-й ведучий: Зараз журі повідомить нам результати конкурсу Максимальна оцінка - 3 бали.(Виступ членів журі)
2-й ведучий: В цьому конкурсі перемогла команда __________.
За підсумком двох конкурсів з рахунком____ - ____перемагає команда __________.
 
4)    Підведення підсумків.
1-й ведучий: Спасибі командам! Ви показали гідну гру! Оплески вболівальників - краще тому підтвердження!
2-й ведучий: Ми запрошуємо команди на сцену для підведення підсумків сьогоднішньої зустрічі!
Слово надається журі, що називає переможця останнього конкурсу й підводить загальні підсумки КВК.
1-й ведучий: Наші щирі вітання команді переможниці, а також дозвольте подякувати всім вам за активну участь у змаганні.
2-й ведучий: Представників команди ____________ прошу не засмучуватись адже наступного разу вам обов’язково пощастить. А також щоб ви запам’ятали, що ніщо не приносить такого задоволення як відчуття того, що ви зробили все, що могли для доведення любимої справи до логічного завершення і отримання очікуваних плодів праці рук своїх.
1-й і 2-й ведучий До побачення!
 
Категория: Воспитательная работа | Добавил: kipa (12.04.2009)
Просмотров: 2374 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0

Copyright MyCorp © 2024
Хостинг от uCoz