Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0
|
Каталог статей
В категории материалов: 30 Показано материалов: 11-20 |
Страницы: « 1 2 3 » |
Сортировать по:
Дате ·
Названию ·
Рейтингу ·
Комментариям ·
Просмотрам
Тема: Світ твоїх захоплень
Мета: 1)Виховна: виховувати любов до
знань роботи з книгами та іншими джерелами отримання інформації.
2)Навчальна: вчити у прочитаному бачити
головне і вміти швидко знайти вірну відповідь на поставлене питання а також
логічно мислити при виборі відповідей. Розкрити перед учнями чарівний світ
людських захоплень, виховувати людяність, доброту, любов до праці, любов і
бережливе ставлення до природи.
3)Розвиваюча: розширити знання учнів щодо видів
праці, захоплень людей. Дізнатися, про що мріють ровесники, як вони втілюють
свої мрії в життя.
Форма проведення: година-спілкування
Місце проведення: кабінет креслення.
Час
проведення: одна
година. |
Цель: 1). Учить детей манерам
вежливого тона по отношению к себе, родителям, старшим людям, друзьям и порсто
прохожим; правилам хорошего поведения.
2). Воспитывать вежливость, прививать правила
хорошего тона.
3). Розвивать манеры хорошего
поведения в общественных местах по отношению к посторонним людям, друзьям.
Форма
проведения: беседа
Место
проведения: классный кабинет
Время порведения: класный час, 7-й урок,
1355
|
Тема: Найвищі моральні
цінності людини: сенс життя і
щастя
Мета : Навчальна. Закріпити уявлення учнів про
моральні цінності людини, серед яких
такі поняття, як сенс життя, щастя – головні на життєвому шляху молоді.
Виховна.
Виховувати доброту, чесність, порядність.
Розвиваюча.
Сприяти розвитку уважності.
Обладнання: Плакати, музичне супроводження.
|
Тема КВН
Мета: розширити і поглибити знання учнів з фольклору, зокрема про рослини –
символи України, навчити дітей
використовувати набуті ними знання та збагатити новою інформацією; формувати у учнів навички зв’язного мовлення,
вміння висловлювати власні думки, швидко орієнтуватись у будь-якій ситуації;
виховувати бережливе ставлення, повагу
до рослин-символів України, любов до духовної скарбниці українського
народу – фольклору; розвивати мислення, уяву, вміння узагальнювати.
Форма: заняття КВК. |
Тема: Інтелектуально - розвиваюча гра.
Ціль: 1)Виховна: виховувати любов до
знань, роботи з книгами та іншими джерелами отримання інформації..
2)Навчальна:
вчити в
прочитаному бачити головне та вміти швидко знайти правильну відповідь на
поставлене питання, а також логічно мислити при виборі відповіді.
3)Розвиваюча: розширити знання учнів з історії.
Обладнання: картки для конкурсу «Знайди пару», картки для конкурсу «Пантомима».
Форма проведення: повністю співпадає з проведенням популярної
телепередачі „Показуха”.
Місце проведення:
класна кімната.
Час проведення:
заняття інформатики – 12 35 – 13 20
|
Тема: Задоволення і щастя. Як їх досягти
Мета: 1)Виховна: виховувати любов до людей, ставлення до
оточуючих з розумінням, співпереживанням. Виховувати доброту, чесність, порядність.
2)Навчальна: Разом з учнями спробувати дати своє розуміння таких понять, як сенс
життя, щастя, які головні на життєвому шляху молоді, та такими, на які людство
намагається знайти відповідь.
3)Розвиваюча: розвивати вміння
мислити, вирізняти істинні та хибні цілі в житті, сприймати життя таким, яке
воно є насправді, розуміння, що життя, проведене в бездіяльності – змарноване.
Форма проведення: бесіда
Місце проведення: класна кімната 10-А.
Час проведення: одна година. |
Тема: Душі людської доброта.
Мета: 1)Виховна: виховувати любов до людей, ставлення до
оточуючих з розумінням, співпереживанням. Виховувати доброту, чесність, порядність.
2)Навчальна: Закріпити явлення учнів про моральні цінності людини, серед яких такі
поняття, як сенс життя, щастя — головні на життєвому шляху молоді.
3)Розвиваюча: розвивати вміння
мислити, вирізняти істинні та хибні цілі в житті, сприймати людей такими, якими
вони є.
Форма проведення: бесіда
Місце проведення: класна кімната 10-А.
Час проведення: одна година.
|
Тема: Друг – це
другий я.
Мета: виховувати у
дітей такі якості як дружелюбність та гуманізм.
Завдання:
1. Емоційного
стимулювання. Стимулювати почуття відповідальності
за те з ким дружимо. Почуття значимості
існування друга в житті кожної людини.
2. Направленої
мотивації. Усвідомити потребу кожної людини в існуванні друзів, у
відчутті, яке дає дружба, як необхідну умову добробуту особистості.
3. Пізнавальні.
Сформувати знання хто такий друг і що таке дружба.
4. Адаптивні.
Уміння проявити бережне ставлення до дружби; тактовно вказати на
недоліки друга.
Засоби: листи,
байки, прислів’я, інформаційний центр.
Місце проведення: актовий зал
Форма проведення: пізнавальна
бесіда.
Обладнання: гілочки
дерева, плакат з темою заходу і епіграфом.
|
Тема
Цель. Познакомить ребят с
историей возникновения интересных предметов быта — столовых приборов, зеркал, часов; расширить кругозор учащихся о материальной культуре. Продолжить групповую форму работы.
Форма проведения. Кафе «Минутка» |
Тема: Веселі перегони.
Мета: 1)Виховна: виховувати любов до знань, роботи з книгами та
іншими джерелами отримання інформації.
2)Навчальна: вчити у прочитаному бачити головне і вміти швидко знайти вірну відповідь
на поставлене питання, а також логічно мислити при виборі відповідей.
3)Розвиваюча: розширити знання
учнів з трудового навчання.
Задачі:
- стимулювати
розумову діяльність;
- виховувати почуття дружності колективізму;
Форма
проведення: інтелектуально-розвиваюча гра.
Місце проведення: майстерня з
обробки металу.
Обладнання: дошка, дві картки з переліком інструменту, картки букви для конкурсу “Поле
чудес”. |
|
|